A Radír pedig beleáll ebbe a trendbe bátran, a tervező-szerkesztő-kivitelező oldalon.
Hiszen sok mindenünk, príma kreatívaink, alapvető anyagunk, gépünk megvan az alkotásra.
Mert ez a mostani időszak, a megszépülés szezonja lett. Felettébb megsokasodtak, az üzletek, gyárak külcsínével foglalkozó kérések, kívánságok.
Nem kezdek bele a cégéres mesébe, ezt már minden újszülött cégvezető ismeri.
De valahogy, az előző, szürkébb korszak után, most beköszöntött, a
Ha Neked is vannak hasonló gondolataid, várjuk jelentkezésed az együttgondolkodásra!
Mert szeretnénk maradandót létrehozni, mely nemcsak a kereskedelmi, de az ipari környezetben is kitűnik.
Ehhez kell a 10-15-30 éves tapasztalat és az 1991-től datálódó beszállítói, partneri kapcsolatrendszer, hogy egy sima tábla is jól nézzen ki, nem beszélve a megoldhatatlannak látszó vizualizációs projektről.